penktadienis, balandžio 11

Arijų genties šaka... nutiesė kelią į kosmosą

Rusijos Valstybės dūmos interneto svetainėje šlovinami arijų genties – rusų – žygiai, tebesitęsiantys iki mūsų dienų.
Anonsuojant balandžio 8 dieną švietimo komitete turėjusią vykti apvalaus stalo diskusiją tema „Rusijos istorinė tradicija: istorijos vadovėlių turinys“, pateikiami šio komiteto pirmininko Viačeslavo Nikonovo žodžiai:
Nuo to, kas bus parašyta vadovėliuose, ir nuo to, kaip įtikinamai ir patraukliai tai bus parašyta, priklauso ištisos jaunimo kartos požiūris į savo šalies istoriją. Visada būtina atsiminti, kokioje šalyje gyveni ir dirbi, žinoti jos tradicijas. Mūsų Tėvynė turi didingą praeitį. Arijų genties šaka nusileido nuo Karpatų kalnų, taikiai apgyvendino Didžiąją Rusijos lygumą, Sibirą, pačią šalčiausią planetos dalį, nuėjo iki Ramiojo vandenyno, įkūrė Fort Rosą, sugėrė turtingiausių Bizantijos, Europos, Azijos kultūrų syvus, sutriuškino baisiausią žmonijos priešą – nacizmą, nutiesė kelią į kosmosą.“

* Viačeslavas Nikonovas – Rusijos Valstybės dūmos deputatas, švietimo komiteto pirmininkas, valdančios partijos „Vieninga Rusija“ narys. Iki 1991 metų spėjo pabūti komjaunimo sekretoriumi, Maskvos valstybinio universiteto Istorijos fakulteto partkomo sekretoriumi, SSKP CK instruktoriumi. Jo tėvas – buvęs NKVD darbuotojas, Maskvos valstybinio tarptautinių santykių instituto profesorius, žurnalo „Komunistas“ redaktorius. Motina – vienintelė SSRS užsienio reikalų liaudies komisaro Viačeslavo Molotovo ir Polinos Žemčiūžinos duktė.

2 komentarai:

  1. Anonimiškas2021-06-27 10:50

    Laba diena jums, čia yra greita, tik tuo atveju, jei jums labai reikalingas patikimas burtų ratukas, kuris padėtų atgaivinti jūsų subyrėjusius santykius, yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. „Egwali“ rašybos namai yra tinkamas pasirinkimas jums. Susisiekite ir paaiškinkite jam, ir aš galiu jus patikinti, kad visa kita bus visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės kerams, kol buvo tinkamai laikomasi visų numatytų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog tai puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių, todėl aš naudoju visas terpes, norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Kalbėkis su juo šiandien ir jūsų emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Pasiekite jį šiais kontaktais!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Donna Burkley2021-07-02 17:43

    Mano begalinis pagyrimas skirtas šiam giliai kerėtojui, kurį verta mėgdžioti. Aciu daktare. Sveiki, mano vardas Donna 38, aš gyvenu San Francisko įlankos rajone Kalifornijoje. Mano emocinis gyvenimas pasisuko labai stipriai ir buvo palaimintas, nes mane nukreipė šeimos draugas, su kuriuo dalijausi savo skausmais, skausmas buvo toks nepakeliamas, buvau traumuotas, turėjau neramių naktų, dėl kurių mane beveik metus vargino nelaimė. prieš mano susitikimą su dr. Egwali, kuris padėjo atgaivinti tai, kas, mano manymu, dingo. Patikėkite, kad iš pradžių aš taip pat buvau netikintis dėl įvairių susitikimų su keletu rašybininkų ir svetainių, kurios visos greta sugrąžino savo žavų vyrą pas mane. Aš visada buvau stipri ir žinojau, kad turi būti patikima vieta padėti atgaivinti mano santuokinius namus. Kathy susipažino su daktaro Egwali straipsniu ir davė jį man, aš susisiekiau su juo ir paaiškinau, ką išgyvenau, jis sakė, kad jis turėjo atlikti tam tikras apeigas, kurių metu buvo atliktos visos būtinos procedūros, nuo tų apeigų, kurias atlikome, mūsų gyvenimas buvo toks spalvingas, nuo to laiko jis buvo mano idealus vyras ir myli mane bei mūsų vaikus. Dar kartą dėkoju jums, daktare, galite prisijungti prie jo bet kurioje iš šių laikmenų ir būti laiminga siela, nes tikiuosi, kad pasiseks!
    „Viber“ / „WhatsApp“: +2348122948392
    El. Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti